ورق های  HPL به دلیل استحکام بالا و ویژگی هایی همچون مقاومت در برابر آب ، سهولت شستشو و شو ، بهداشتی بودن و خراش ناپذیری ، استفاده های متنوعی دارند که در مطلب زیر درباره آنها توضیح مختصری داده ایم.

 

کابین و در سرویس بهداشتی HPL :

 

این نوع کابین ها برای ایجاد فضای مناسب جهت توالت ، حمام و رختکن در فضاهای عمومی طراحی گردیده است. با استفاده از ورق های HPL به عنوان پارتیشن سرویس بهداشتی و هم چنین اتصالات آلومینیومی با طراحی ویژه ، محصولی مقاوم و زیبا با کارایی بالا به وجود می آید. نگهداری این سرویس ها ار نظر بهداشتی فوق العاده ساده بوده  و سال های متمادی قابل استفاده است.

ویژگی های سیستم :

  • دوام بالا
  • طراحی مدرن و زیبا
  • سهولت در تمیز کردن
  • سرعت بالای اجرا

 

کمد رختکن (Locker) :

این کمد ها در ابعاد استاندارد و سفارشی با یراق آلات مرغوب تولید می گردد. پیش بینی دریچه های تهویه و در صورت لزوم سیستم های اتوماتیک و پیشرفته قفل از ویژگی های این کمد ها است. بدنه و در این کمد ها به ضخامت 12mm  و صفحه پشت به ضخامت 6mm  است. این کمد ها با طرح های مختلف برای استفاده های گوناگون قابل ساخت هستند.

 

روشویی و کابینت یکپارچه حمام :

روشویی استاندارد کابین گستر بسیار ساده و مقاوم ، مناسب برای تمام سرویس های عمومی است. صفحه رویه از ورق HPL  و کاسه ها از جنس سرامیک به صورت زیر سنگی نصب می گردد. کابینت های حمام سفارشی بر اساس اندازه محل نصب می تواند کلیه نظرات سفارش دهنده را تامین کرده و زیبایی محیط را دو چندان نماید.

 

پارتیشن و کابینت های آزمایشگاهی :

 

مقاومت خوب صفحات HPL در مقابل بسیاری از مواد شیمیایی ، آتش و خراش ناپذیری ، امکان استفاده ار آن ها را در ساخت تجهیزات آزمایشگاهی فراهم می سازد. به خصوص خاصیت آنتی باکتریال و آنتی الکترواستاتیک این صفحات مانع رشد باکتری ها و جذب گرد و غبار می شود.

 

مبلمان محیط های بهداشتی ، تجهیزات و دکوراسیون سفارشی :

با توجه به خاصیت ضدآب و مقاومت بالای ورق های HPL در برابر خراشیدگی و مواد شوینده استفاده از این متریال برای ساخت پارتیشن های ضدآب و تجهیزات و مبلمان محیط های بهداشتی از قبیل میز ، نیمکت ، جاکفشی ، کانتر ، کنسول و … می تواند گزینه مناسبی قلمداد گردد.

کاربرد این تجهیزات در رختکن های ورزشی ، صنعتی ، داروسازی و یا سالن های رستوران و کافی شاپ علاوه بر عملکرد مناسب می تواند به زیبایی محیط بیفزاید.

پس از آشنایی و شناخت شما از ورق های HPL و محصولات شرکت ما ، در این راستا واحد فنی شرکت با توجه به تجربه بالای خود آمادگی ارائه مشاوره به کارفرمایان محترم از مراحل اولیه طراحی تا پایان کار و اطلاع رسانی آخرین قیمت پارتیشن HPL را دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − پانزده =