اين نوع پارتیشن ها براي ايجاد فضاي مناسب جهت توالت، حمام و رختکن های عمومي طراحي گرديده است. با استفاده از ورق هاي HPL به عنوان  صفحات جدا كننده و درب ها و هم چنين اتصالات آلومينيومي با طراحي ويژه ، محصولي مقاوم و زيبا با كارايي بالا به وجود مي آيد. نگهداري اين سرويس ها از نظر بهداشتي فوق العاده ساده بوده و سالهاي متمادي قابل استفاده مي باشد.

ويژگي هاي سيستم

عمر طولاني

مشخصات فنی ويژه صفحات HPL و انطباق آن با محیطهای مرطوب و بهداشتی ، این سیستم را تبدیل به مناسبترین و بادوام ترین گزینه برای چنین فضاهایی نموده است.

طراحي مدرن و دکوراتیو

با استفاده از صفحات HPL  و یراق آلات روز دنیا، سیستم های کابین و درب سرویس کابین گستر میتوانند جلوه زیبایی به تمام قسمتهای پروژه بدهند.

سهولت در تميز كردن

وجود فاصله بين ديواره كابين ها و سطح زمين مانع از تراكم آلودگي در كناره ها گرديده و سهولت شستشو را به همراه مي آورد.

سرعت بالاي اجرا در هنگام نصب

مراحل نصب اين سيستم در انتهاي كار ساختماني و پس از پوشش كامل كف  و ديواره و سقف صورت مي گيرد .

صرفه جوئی در فضا

از آنجا که معمولاً در اجراء سرویسهای بهداشتی کمبود فضا شایع است، استفاده از صفحات HPL با ضخامت 12 میلیمتر میتواند راه حلی مناسب برای افزودن به فضای مفید سرویس باشد.

روش های اجرا

در حالت کلی اجراء سرویسها در 4 حالت امکان پذير است:

الف: با تیغه های جدا کننده و لغاز ماسونری (درهای مجزا)

در این روش میتوان درب سرویس را از صفحات HPL در نظر گرفته و اجراء نمود. نکته قابل توجه در این روش، عرض کاشی به کاشی ورودی سرویس است که برای داشتن یک درب استاندارد باید حداقل 85 سانتیمتر باشد.

ب: با تیغه های جدا کننده ماسونری ( در و پارتیشن جلویی)

در این روش نمای کار بصورت تماما HPL دیده شده و تیغه ها در پشت ورق HPL قرار میگیرند 

ج: با جدا کننده HPL تک جداره ( کابین)

در این روش جداکننده سرویس ها و بدنه جلویی و درب ها میتوانند از  صفحات HPL در نظر گرفته و اجراء شوند.  در این حالت شیر آب روی دیوار پشتی ( ماسونری ) قرار میگیرد

د: با جداکننده HPL دوبل ( کابین )

در این روش، میتوان لوله کشی آب را به صورت روکار یا از داخل یک جفت پانل جداکننده (دوبل) انجام داده و در انتها، شیر آب (و یا فلاش تانک) را بر روی ورق HPL نصب نمود. 

پروژه مرکز تصویربرداری پردیس نور -مدل اپال- کابین گستر
پروژه مرکز تصویربرداری پردیس نور -مدل کلاسیک- کابین گستر
پروژه فود کورت قلهک - مدل گارنت - کابین گستر